Csatlakozz csapatunkhoz!

Kontroller munkatársat keresünk

Olvasd el a pozíció részleteit
és küld el nekünk jelentkezésed
az oldalon található űrlapon keresztül!

Ha szereted magad tervezni a kitűzött célokhoz vezető utat, ha erősséged az önálló és kreatív munkavégzés, akkor szívesen várunk a csapatunkban.

RAWLPLUG márkanév kezdete 1919-re nyúlik vissza, amikor John Rawlings forradalmian új ötletével feltalálta és szabadalmaztatta a rögzítő dübelt. A cégcsoport 100 éve azon dolgozik, hogy megkérdőjelezhetetlen szakértő képet alkosson mind a rögzítéstechnikában, mind a szerszámiparban.

A cégünk dinamikus fejlődésének megtartása jó kommunikációs készséggel és kereskedelemben jártas csapatjátékosokra épül. Amennyiben kedvet érzel részese lenni a csapatunknak és a sikereinknek, várjuk jelentkezésedet!

Információk röviden

Munka megnevezés: Kontroller munkatárs
Munkavégzés helye: Dunaharaszti
Munkaidő: 8 órás munkarend

 

Jelentkezem

Főbb feladatok, munkák:

  • Részvétel a havi és az éves záráshoz kapcsolódó feladatokba
  • Részvétel az éves üzleti tervezési folyamatban, előrejelzések készítésében
  • Rendszeres és eseti elemzések, kimutatások elkészítése
  • projektadatok elemzése, terv-tény eltérések feltárása, utókalkulációk készítése
  • A külföldi anyacégnek a havi záráshoz kapcsolódó egyeztetések önálló lefolytatása, adatszolgáltatás
  • riportok és kimutatások készítése a tulajdonosok és további közreműködők számára
  • Üzletági költségek elemzése, kapott eredmények kiértékelése, kimutatások, jelentések készítése
  • A vállalat teljesítményének folyamatos, havi teljes körű visszamérése, terv-tény és forecast elemzések készítése
  • Rendszeres, illetve ad-hoc riportok kialakítása és készítése különböző sales területen felmerülő igények alapján
  • Értékesítéshez kapcsolódó kontrolling folyamatok fejlesztése
  • Rendszeres adatgyűjtési és elemzési feladatok – területek, régiók teljesítésének értékelése
  • Telefonos applikáció (VAPP) támogatás

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Pénzügy vagy számvitel szakirányú közgazdász diploma
  • Hasonló munkakörben szerzett legalább 3-5 év tapasztalat
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás
  • Magabiztos pénzügyi és számviteli ismeretek
  • MS Excel és MS Word alapos ismerete és magabiztos használata
  • Analitikus gondolkodásmód
  • Jó logikai és elemző készség
  • Precíz, megbízható munkavégzés
  • Határidők pontos betartása

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Vectory ERP ismere

Amit kínálunk:

  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • Támogató és megbízható szakmai környezet, stabil vállalati háttér
  • Jogtiszta foglalkoztatás
  • Home office munkavégzés
  • Részmunkaidős (6 órában) vagy teljes munkaidős foglalkoztatás

Töltsd ki a rövid
jelentkezési űrlapunkat!

Végül kattints a
„JELENTKEZEM MOST”
feliratú gombra!

Ha nem tudnád csatolni önéletrajzodat,
kérjük add le jelentkezésed a karrier@koelner.hu e-mail címre!