Csatlakozz csapatunkhoz!

Asszisztens munkatársat keresünk

Olvasd el a pozíció részleteit
és küld el nekünk jelentkezésed
az oldalon található űrlapon keresztül!

Ha szereted magad tervezni a kitűzött célokhoz vezető utat, ha erősséged az önálló és kreatív munkavégzés, akkor szívesen várunk a csapatunkban.

RAWLPLUG márkanév kezdete 1919-re nyúlik vissza, amikor John Rawlings forradalmian új ötletével feltalálta és szabadalmaztatta a rögzítő dübelt. A cégcsoport 100 éve azon dolgozik, hogy megkérdőjelezhetetlen szakértő képet alkosson mind a rögzítéstechnikában, mind a szerszámiparban.

A cégünk dinamikus fejlődésének megtartása jó kommunikációs készséggel és kereskedelemben jártas csapatjátékosokra épül. Amennyiben kedvet érzel részese lenni a csapatunknak és a sikereinknek, várjuk jelentkezésedet!

Információk röviden

Munka megnevezés: Asszisztens munkatárs
Munkavégzés helye: Dunaharaszti
Munkaidő: 8 órás munkarend vagy részmunkaidő

Jelentkezem

Főbb feladatok, munkák:

  • Általános adminisztratív feladatok ellátása
    o   munkájához szükséges adminisztrációs rendszer kialakítása és működtetése
    o   levelek és belső vezetői kommunikációk, szabályzatok vezetői utasítások szerinti előkészítése
    o   üzemorvossal való kapcsolattartás
    o   munkaruha nyilvántartás és kiadás kezelése
    o   levél- és kisebb csomagküldemények feladása
  • Asszisztensi feladatok ellátása
    o   vendégek fogadása
    o   küldemények kezelése
    o   az ügyvezető és a vezetők napirendjének, naptárjának vezetése, időpontok egyeztetése tárgyalások, megbeszélések, találkozók kapcsán
    o   megbeszéléseken való részvétel, jegyzőkönyvvezetés
    o   utazások, kiküldetések és események szervezése, ügyintézése
    o   kapcsolattartás a cég partnereivel, ügyfeleivel, beszállítóival
  • Operatív feladatok ellátása
    o   eszközök, irodaszerek, fogyóeszközök beszerzése
    o   cégnél felmerülő működési hibák és fennakadások gyors elhárításában részvétel
  • Lehetőség szerint részvétel marketing feladatok ellátásában
  • Részvétel a cég HR folyamatainak bonyolításában

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség (Érettségi)
  • Felhasználói szintű számítógépes (MS Office) ismeretek, kiváló táblázatkezelési és levelezési gyakorlat
  • kimagasló kommunikációs képesség (szóban és írásban egyaránt)
  • kitűnő fogalmazási és helyesírási készség
  • Precíz, pontos munkavégzés, megbízhatóság
  • lojalitás, tulajdonosi szemléletmód
  • pozitív-, eredményorientált, csapatszellemű hozzáállás
  • gyors tanulási képesség
  • nagyfokú önállóság
  • terhelhetőség, kimagasló stressz tűrés
  • lendületesség, gyorsaság
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk:

  • kellemes munkakörnyezet
  • versenyképes, teljesítményarányos jövedelem
  • folyamatos szakmai kihívások, fejlődési lehetőség
  • hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • dinamikusan fejlődő és folyamatosan bővülő vállalati környezet

Töltsd ki a rövid
jelentkezési űrlapunkat!

Végül kattints a
„JELENTKEZEM MOST”
feliratú gombra!

Ha nem tudnád csatolni önéletrajzodat,
kérjük add le jelentkezésed a karrier@koelner.hu e-mail címre!